top of page

Árazás

A következő költségekkel érdemes számolni:

  • Fejlesztési költség: Az az idő és szakértelem, amit arra fordítunk, hogy valóban az igényeidhez igazodó megoldás szülessen. Mivel ez egyedi fejlesztést jelent, a ráfordítás mértéke is ennek megfelelő.

  • Licensz költség: A szolgáltatás használati díja. Egyedi fejlesztés esetén csak a második évtől számolandó.

  • Üzemeltetési költség: Az egyedi megoldás működtetéséhez szükséges erőforrások díja.

  • Támogatási költség: Az elkészült termék minőségbiztosítását és értéknövelését célzó szolgáltatások költsége.

Támogatási csomagok:

Ingyenes
  • Prioritási sorrend szerinti hibajavítás

Alap
  • Bejelentést követő 32 órán belüli hibajavítás

  • Monitoring

  • Újratanítás performancia romlás esetén

  • Évi egyszeri modell frissítés

Prémium
  • Bejelentést követő 6 órán belüli hibajavítás

  • Monitoring

  • Újratanítás performancia romlás esetén

  • Hatékonyabb modellre való frissítés a megjelenését követő 3 hónapon belül

  • Modell(ek) finomítása használatából származtatott adatok alapján

Honnan tudom mikor érdemes belevágni?

Egyedi fejlesztést csak akkor javaslunk, ha az valóban megtérül. Ezt úgy mérjük fel, hogy megnézzük mennyi munkát venne át, vagy mennyi időt spórolna a megoldás egy emberhez képest. 

Például:
ha egy dokumentum feldolgozása 5 percet vesz igénybe, aminek az órabére 3000 forint, akkor a feldolgozás költsége 250 forint.

A fejlesztés akkor térül meg meg, amint az elvégzett munka értéke meghaladja a fejlesztés költségét.

Minél összetettebb feladatokat tudunk elvégezni, és minél többet végzünk belőlük, annál gyorsabban térül meg a fejlesztésre fordított összeg.

Az összetett feladatokat egyszerűen megoldhatjuk, ha világos és jól meghatározott munkafolyamatokat építünk.

A leghatékonyabb munkavégzést pedig akkor érhetjük el, ha ezeket rugalmasan tudjuk kezelni.

A megtérülést természetesen nem csak pénzügyi szempontból lehet mérni – hasznot hozhat más területeken is, például:

  • a cég hírnevének erősödésében,

  • jobb ügyfélélményben,

  • vagy a dolgozók hatékonyabb munkavégzésében.

bottom of page